Her zaman eczaneden aldığım sudocremi bu sefer e bebekten aldım tesadüfen, 125gr’ı 20 TL’ye aldım. Eczaneden 50 küsüre alıyordum. Ama iki gündür eczaneden aldığımla e bebekten aldığım arasında fark var. Dokusu, kokusu. Yapay gibi. Bilen veya başına gelen var mı?