Kubralya1 Bende henüz olmadım bebeğim yeni 5 aylık olucak ama bu hafta en geç önümüzdeki hafta olmayı düşünüyorum burda ki yorumları okudum alerjik geçmişi olanlar sinovac yazmis benimde alerjik bünyem bende mi onu olmalıyım? Biontech düşünüyordum açıkçası
Nurell agustosbocegim sinovac geleneksel yöntem olduğu için ve en başta bütün sağlıkçılar bu şekilde aşıladığı için
Gmomboys agustosbocegim biontech oldum almanyanın herşeyine daha çok güvendiğim için 😅 fda oçde onaylayınca biontechi hepten işime sindi.bir yan etki olmadı.annem iki sinovac olmuştu üçüncüyü de biontechle destekledi.2.doz sinovaca bi hafta kala corona oldu cok ağır geçirdi.teyzem şimdi corona ve ayakta geçiriyor inanamadık ki cok hassas bi bünyesi var o da biontechliydi