agustosbocegim 2 doz biontech oldum, emziriyorum covid de geçirdim aşı olmadan önce. Koruyuculuğu daha yüksek olduğu için ve yeni çıkan varyantlara karşı da koruyucu olduğu için. Ayrıca Türk bilim insanlarının üretmiş olması ve Almanya gibi büyük bir ülkede devlet büyüklerinin bu aşıyı olması da beni ikna etti. Ayrıca şu an covid için dünya üzerinde onay alan ilk ve tek aşı biontech. Bu da bi kıstas. Ama bu haber daha yeni çıktı ben zaten çok oldu aşıları olalı yan etki olarak da sadece kolum ağrıdı 2 gün.