gezentianne Tv telefon tamamen kapandı . Biz bazen akşam haber vs açardık onu bile açmadık . Yanında telefonu Bile elime almadım . Görüntülü konuşurlardı aile büyükleriyle onu bile kestim düşünün . Biz çok taktık kafamıza . Bu süreçte daha fazla ilgilendik , parkta sürekli indirdik zaten ,eskiden hastalık korkusuna 10 dakika indirip gelirdim . Bu süreçte tam 1 saat doldurdum , arkadaş edinmesine izin verdim . Eskiden korkardım hastalık gelir felan diye , niyetimi iyi tuttum .. Belki bana kızanlar olabilir eskiden biri yanına gelince hemen eve getirirdim 😪 Artık onu yapmıyorum yapmam da … Hastalıktan korka korka asosyal içine kapanık çocuk yetiştiriyormuşum haberim yokmuş . Yani kısaca hatalar yapmışım , evim temiz olsun aman yemeğim hazır olsun diye diye onunla ilgileneceğim saatleri bunlara harcamışım … Şimdi evimi afedersiniz pislik götürse bile umursamıyorum . O uyumadan hiç bir iş yapmıyorum , yaparsam da birlikte onu dahil ederek yapıyorum , aynı şekilde yemeği bile onunla yapıyoruz .
Kısaca bizim durum bundan ibaret ..