Merhaba arkadaşlar .
Konumuz 2 yaş ve konuşamama … Yoruldum artık , ne yapsam olmuyor her şeye ıııhh ıh diyor toplasan 15 kelime ancak var . Komutları yerine getiriyor , hayvan seslerini hep çıkarıyor sorunca .Vücudunun bölümlerini de gösteriyor ama her şeye” bu Ya da ıhh ıhh “diyor …
Ne yapmam lazım ? Otizm olabilir mi diyorlar acımadan 😭 Sadece konuşamama otizm belirtisi mi sanki 🥺?