2lokummannesiii
İzletmiyorum. Evde hoparlör sistemimiz var. Ondan şarkılar, masallar falan açıyorum. Dinliyor ama görüntü yok. Ekrandan ne kadar uzak tutabilirsem o kadar tutmaya çalışıyorum. Zaten bir süre sonra istesemde istemesemde uzak kal(a)mayacak. O yüzden bu zamanlarını daha verimli geçirsin istiyorum..