Merhabalar anneler🌹
Az önce bir post okudum. Pedagog sanırım ya da doktor neyse ekrana maruz kalmamaları gerektiğini söylemiş. Konuşabilen çocuk bile izlerse ilerde dikkat eksikliği konusunun altını çizmiş.
Şahsen ben gün içinde eğitici aktivite yapsam da bazı çizgi filmleri tvden açıyordum. Ama ileride zarar verecekse hiç açmayacağım ki böyle de gün geçmiyor sıkılıyor.
Ben bu kadar emek verip dikkati güçlensin diye üzerine düşüp etkinlik yapıyorken (kitap, puzzle,aktivite kitapları,boyama,oyun hamuru) ileride bir katkı sağlamaz diye endişe ettim okuduklarımdan. Kimler tv izletiyor ya da kimler izletmiyor?