fduygum Sumert ben memnun kaldım canım deneyebilirsin sende;) 2 numarada çok hızlı oluyo boğazına çok duruyordu kızımın çünkü elindekini değerlendirirsin hem de
Sumert Sibellaa kesinlikle çok zor oluyo yavaş içmesi artık ne kadar sürede içiyorsa o arada içim bile geçiyo 😅
Sumert fduygum denemek istiyorum ama onuda içemezse elimdekinden de olmak istemiyorum kesin çözüm mü😬
Sumert Soy boğazına kaçırma durumu falan nasıl oldu bizde çok çektiği için hep kaçtı bazen öksürüğü bile korkutuyo o derece öksürüyo
Soy Sumert benimki biraz tikanir gibi oldu cenelerinden akti yetistiremedigi icin ama bir hafta da hepsini icmeyi basardi
Keremozaninannesi Sumert her 3ndende çok memnunum severek kullanıyorum oģlumda ayırt etmiyor hepsinden içiyor
AygulSina Sumert avent 1 numara kulaniyorum daha rahat içiyor uzun suruyor evet ama memede verdigim icin biraksin istemiyorjm 2 numaraya 6 aydan sonra geçicem. Aventinde numaralari var ama ben hala birdeyim
Sumert Soy bu anlattığının aynısını yapıyo😅 denerim bir kaç gün olmazsa en iyisi biberon değiştirmek sanırım