Sumert Oğlum 3 aylık hala 1 numara kullanıyorum akışı yavaş oldugu için bitirmesi çok uzun sürüyo 2 numarada da boğazına kaçırıyo nefes almasını ayarlayamıyo sizler nasıl biberon kullanıyorsunuz
[silindi] Sumert hangi marka biberon? Biz avent tek delikliyi 6 ay kullandık so ra 2 delikliye geçtik.
Keremozaninannesi Sumert avent dr browns ve mamajoo kullanıyoruz 5 ay 22 günlük 1 numarayı kullanıyoruz hala bir hafta sonra 2 njmaraya geçicem
Simayyy Sumert avent set almıştım onun 2 numarası 3 delikli bebek içemedi boğazına kaçıyor sürekli Dr browns 2 numara aldım mini modadan çok memnunum
Sumert [silindi] dr browns kullanıyorum bende 1 numarası sanırım 3 aya kadar kullanılıyo 2 numarasını hiç bir yerde bulamadım sizin kullandığınızın akış hızı nasıl
Sumert Keremozaninannesi dr brownsı bırakmak istiyorum aslında gaz sorunumuz kalmadı diğer markalardan hangisinden memnunsunuz
Sibellaa Sumert 6 aylık daha yeni 3 delikliye geçtik 1 delikli kullanıyoduk. erken daha bence bırakın yavaş yavaş içsin doyduğunu anlamıyolar yoksa.
Simayyy Sumert avent set almıştım onun 2 numarası 3 delikli bebek içemedi boğazına kaçıyor sürekli Dr browns 2 numara aldım mini modadan çok memnunum
Keremozaninannesi Sumert her 3ndende çok memnunum severek kullanıyorum oģlumda ayırt etmiyor hepsinden içiyor
Sibellaa Sumert ☺️ Öyle oluyo ama yapcak bişey yok ben de bazen çok sıkılıyodum şimdi daha iyi oldu yoksa boğulcak gibi oluyodu. Siz de biraz sabretmeye çalışın geçicek elbet 🌸
Selmagkce Sumert ebebekte 03 ay için m beden olanlar var onlardan alın normal 2 numaralardan çok geliyor çünkü
Sumert Sibellaa kesinlikle çok zor oluyo yavaş içmesi artık ne kadar sürede içiyorsa o arada içim bile geçiyo 😅