Canım benim ya ah ne zor o günler hiç bakmayın siz valla yenidoğan dönemi 1-2 yaştan çok daha zor inanın ben de hatırlamak istemiyorum ilk 6 ay çektiklerimi, bebek var bebek var kimisi emzir doyur alt değiştir, kimisi de ağlamaktan içi çıkıyor, 6 aydan sonra en azından ağlama gaz problemleri geçti, göbek fıtığı kasık fıtığı oldu, reflüsü vardı fışkıra fışkıra kusar morarır nefessiz kalırdı, ne çok ağladım bir de gurbette tek başımaydım, geçmez denilen günler öyle güzel geçiyor ki öyle de hızlı geçiyor, kızım bugun kreşe başladı 33 aylık oldu bile, siz sakin kalmaya çalışın bol bol sarılın emzirin, sling kanguru bebek arabası hamak anadizi beyaz gürültü hepsini deneyin hangisinde sakinleşirse kızım kanguru çok severdi mesela hep bana yakın olmak ister hala da öyle yapışırdı koynuma öyle uyurdu işlerimi hallerderdim o koynumda uyurdu, rabbim bol bol sabırlar versin yolumuz daha çok uzun