AtlasEgeninAnnesi merhaba, ben doğduğu günden beri mommys bliss gripe water kullanıyorum. Amerikan malı bir ürün biraz pahalı ama değer. Bence denemende fayda var. Çocuğun gazı, hıçkırığı, huzursuzluğu vs için çok güzel etkili. Tamamen doğal bir ürün ve kullanma talimatı kutusunun üzerinde yazıyor. Bebeğimi çok rahatlatıyordu. Tadı biraz yoğun olduğundan dolayı 30ml süt veya mama ile karıştırıp veriyorum çok da hoşuna gidiyor.
Bir de şunu da eklemek isterim maalesef ilk 3 ay dediğin gibi çok sıkıntılı ama inan sonra baya hafifliyor.