Nisanurayten Yazannesi1 bizde masaAllah şuan çekmiyoruz çok nadir olur insaAllah biran önce şifa bulur😊❤
Metehan123 Baharda dogdu oglum ilk zamanlar giydirdim simdi sicak kendim bile giymiyorum kaldi ki cocuga giydirim sadece geceleri yatarken cami acmadan yatmak imkansiz sabaha karsi da oda serin oluyo baya o zaman giydiriyorum usumesin diye
Yazannesi1 Nisanurayten ay maşallah çok sevindim sizin adınıza 🌸 çok teşekkür ederim kaç aylık bebişiniz 💐
Usarname Nisanurayten kış olsa giydirirdim sanırım ama yaz bebeği olmasına rağmen hala kayınvalidem bu çocuğun ayakları soğuk diyor 😂 bende o soğuk seviyor diyorum 😂
Nisanurayten Usarname mayısta doğdu minnosum ama çok soğuğa gelemiyor hemen üşüyor oda maalesef gaz sancısı yapıyor 🤣🤣🤷♀️
Usarname Nisanurayten nasıl alıştırırsan öyle gider canım başka birşeydendir o gaz zaten 4-5 aydan sonra çok fazla gaz olmaz ayaklarını keşfetmesi için çorapsız gezmesi iyi birşey mesela ben altını değiştirirken hep ayaklarına bakıyor bebeğim dokunmaya çalışıyor
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Nisanurayten Yürümeyle bir alakası yok bence ama doğunca çorap giydirdim. Buz gibiydi ayakları hemşirelerde çorap giydir demişti patikli altın içine. ☺️ Kış bebeği olunca çorap giydi hep. Yaz geldi attık çorapları asla giymez.
Nisanurayten AyPerisiVeGokPrensininAnnesi bende yürümeyle ilgisi olduğunu düşünmüyorum daha çok ayağını hissetmesi ile ilgili olduğunu düşünüyorum 🤔😊
Usarname Nisanurayten üşüyen çocuk hasta olmaz terleyen çocuk daha riskli eviniz 22 derecenin altındaysa giydirin üslerindeyse sade zıbın bile yeterli
Ctnnss Ben de doğduğundan beri giydirmedim şimdi giydirsem bile kendisi çıkarıyor yürümesinde çorapla alakalı değil bence. Benim kızım 8aylıkken yürüdü
Nisanurayten Ctnnss masaAllah benim minnosum henüz çıkaracak kadar büyük değil ama giydiğinde de rahatsiz olmuyor sıcağı seviyor herhalde 😃😃🙈