Daha önce birkaç kez de duymuştum bebeklere doğduktan 48 saate kadar corap giydirilmeliymis daha sonra ise giydirmeyi onermiyorlsrmis ayağını hissetmesi bakımından da ve daha çabuk yürüyormuş bebisler siz ne düşünüyorsunuz giydirdiniz mi veya bunu hiç duydunuz mu ?