green mummy Ben onu zaten yapıyorum hatta sadece sleepy de değil tüm bezler de. Çünkü dediğiniz gibi paket de sıkışmış oluyor ve darlaşıyor.
Yersu green gece zoe uyuduğu zamanlar uyanmasın diye tamamen uyanana kadar açmıyorum bezini kaka olmadığı sürece öğlene kadar zaten anca ayılıyo benim kızı. Gecede 12 den önce uyumuyo zaten
[silindi] Tazeannecik eskıden prıma premıum care yandan bahlamalı kullanıyorduk sımdı ıse kulot bezını cokta memnunuz yesıl prıma bıle yaramıyo ve asırı sızdırıyor 👍🏻
Incitanesi6835 Tazeannecik tamam canim bizde sukur aldik sonucu telde kagidda almadik daha temiz cikti cok sukur rabbime