Tazeannecik azda olsa geçmedimi canım ya yazık kuzuma sık sık yıka beyaz sabunla canım iyicede kurula sonrasında kremle teramisin sarı merhem var oda hücre yenileyici çabuk iyileştirir ama ben kızımı her seferinde hametanla kremliyorum pişik falan yok şükür daha 41 günlük ama böyle devam eder inşallah.. oğlumda pişik yaşadım ay çok kötüydü ama yıkamakta çok iyi geliyor çocuk rahatlıyor canım dene bence