Asyaarya1621
omzumda uyku demişsiniz artık sizi tanımaya başladı ayrılmak istemiyor dün bende öyleydim doğum günümdü bütün günü ağlayarak omzumda uyuyarak geçirdi. 😴Mama ya başladınız mı
Benim oğlumda 2 ay 6 günlük
aynı şekil ağlıyordu
Şimdi 3 öğün 80 ml mama gaz çıkışı + meme ve orda uykuya dalış
açlıktanmış bir süre sonra süt bol bol olsa bile yetmiyor bebeğe 5 dk uyuyor uyumuyor bile hemen ağlıyor