Asyaarya1621 Kızlar merhaba 2 aylık bebeğim gündüz uykuya dalamıyor ve gündüz 5 dakika yanından ayrılamıyorum hep ağlıyor huzursuz bacağımda hafif sallıyorum uyuyor bırakıyorum uyanıyor neden bu kadar huzursuz ağlıyor var mı aynı durumu yaşayan arkadaşlar?
Pinarmete Asyaarya1621 bende yaşadım canim sonra anladım ki açmış. Tok olduğundan emin ol mama verip bi dene
Bademmm Asyaarya1621 bennn 50 günlük hep huzursuz uykusunda mır mır ediyor söyle derin uykuya hiç geçmiyor gaz sancısındandır diyorum ama doktora gidince sorucam bakıyım
Asyaarya1621 Pinarmete hadi ya ama hep emiyor ve kusuyor birde akşamları uyuyor aç değildir herhalde canım bilemedim
Tosbik3056 Asyaarya1621 kesin gaz bacım benim oğlanda öyleydi seni en iyi ben anlarım ama destek al tanıdıklardan yardım al