Tuba01 Ben öğretmenim okulda bitlenenlwr olmuştu saçlarım belime kadar ödüm kopmuştu. Banada bulaştı tabi. Ben her öyle olduğun da boyardım boya öldürüyor. Ancak boyadıktan sonra ölü halde kafanız da kalır birinin ekstra ölü sirkeleri ayıklaması gerekiyor