Cheddar SeverusSnape ahahaha dünde burnuma kafa attı yastık niyetine hallenirken. Geçecekmişte a sabır 😬
Woody Cheddar delta delta. Her türlüsünü geçireceğim ben bu illetin @Deletedmom99886 @Zalimsin çok teşekkürler
Yesillimon Woody Çok gecmis olsun cnm,birde başımıza delta çıktı🤦🏻♀bunun belirtileri nasil ayni mi yoksa daha mi farkli.
SweetPaw Woody Kesinlikle öyle yaa 😒 hayır dalmiyor da uyuyor ama kipirdadigim an hareketlenip yapıştırıyor kendini tekrar bana. Oglum kalkmayacagim sıcakta terlemeyelim diye uzaklaşıyorum desem de oralı olmuyor 🤯🤯
Yesillimon Cheddar Benimde öyle kaç gündür adam gibi temizlik vs yapamiyorum çünkü enerji yok😂 aslinda birazda bu saate burada takılmaktan uykusuz kalıyoruz.
Cheddar SweetPaw bende tam yatmadan sigara yakmıştım bi nefes çektim ortalık inledi resmen millet sanacak çocuğa bişey yapıyorum 🙄 inşallah geçicidir ya kızım saolsun alıştırdı deliksiz uykuya bünyem kaldırmıyor 😅
SweetPaw Cheddar ayy gözüm yaşlı okudum ne güzel deliksiz uyku diye birşeyin varlığından haberin var. 😂 ben deliksiz uyku dediğimde iç sesim o neydi gız remixine giriş yapıyor 😂😂
SeverusSnape Woody inşallah çabuk toparlarsınız. Ben hiç olmadım, belki oldum ama farketmedim bilemiyorum. Eşim pozitif çıktığında 3 kez test verdim. Negatifti. Gezmekten geri kalmıyorum artık.😄
Mom4775 Cheddar yapma ya🤔 tamam herkeste aynı olmasa da geçici kuzum bunu bil en azından. 2 yaşta bi coşuyolar bi haller bi şeyler 🤦🏽♀️ Zirve yapıyor.
Woody Yesillimon Şöyle ki ilkinde koku gitmişti ve aşırı halsizdim Bunda alerjiymisim ya da faranjit başlangıcıymis gibi
Yesillimon Woody Anladım cnm,Rabbim şifa versin tez zamanda da kurtulalim artik şu illet hastaliktan ya bi bitmedi sürekli isim degistire degistere geliyor.
SweetPaw Woody check-up çok mantıklı evet. Delta sanırım bu varyant çıktığından beri daha belirtisiz geçiriyor herkes ve dediğiniz gibi ondan azalmak yerine giderek artıyor vaka sayıları
Cheddar MrvNyzDua65 yeni alışkanlık kazandırmamak lazımmış biraz araştırdım 2yaş itibariyle yeniden uyku gerilemesi oluyomuş. Geçecekmişte inşallah kısa vade de geçer. Zaten gündüz bol aksiyonlu geçiyo gece dinlenmek istiyo insan☹️
Woody Cheddar bitmedi uyku gerilemesi 😔🤦♀️ kendi kendilerini idare ettiklerinde gerilesin uykuları ya
Cheddar Zalimsin maşallah 🧡bizimde 3 haftadır böyle. Gündüzleri idare ediliyor bi. Şekilde de gecede ayakta olunca yorgunluktan pestilim çıkıyo 💆♀️
Woody Yesillimon Çok teşekkürler @Cheddar konuyu dağıtmış oldum biraz sanırım Özür diliyorum Biraz daha yatakta saga sola döneyim ben