Woody Ya çok geçmiş olsun🙏🏻💜 Covid zor evde çocuk olunca daha zor. Çocuk olmasa sabahtan akşama kadar yatarsın ama ilgilenmen gereken ufaklık olunca dinlenemiyorsun çok daha uzun sürüyor. Bizde mart sonunda geçirmiştik ailecek bebeğim o zaman 1.5 aylık falandı inanılmaz zordu.. Umarım kolay atlatırsınız