Soraz39 Gizem_ar ben en başından beri kız hissediyordum kızım oldu çok şükür ama eltim yok ben erkek hissediyorum diyor ben biraz araştırdım genetik test olduğu için cinsiyet tahmini olur diye düşündüm bir de tecrübe edenlere sorayım dedim😊teşekkür ederim
Gizem_ar Soraz39 ben yüzde yüz erkek diyodum içime öyle doğmuştu cinsiyet geni babadan geliyor eşim 4 erkek o ve kaynımın birinin cocuğu var sadexe oda erkek o yüzden kız olunca herkes cok sevindi rabbim hayırlı evlat eylesin cümlesini 😇❤️
Soraz39 Semrakrbck kızım her ultrasonda eliyle kapattığı için 20.haftada öğrendim bazen hislerimiz doğru çıkıyor tabi 😊
Semrakrbck Soraz39 tabi canim orasi oyle bende hep erkek hissediyordum bide evlenmeden oncede hep derdim ilk cocugum erkek olur diye hissetmek baska sey
Berrinsoyagazi14 Soraz39 belli bir haftası var o haftaya kadar söylenmesi yasak arkadaşım yaptırmıştı 8 haftalıktı dr söylemedi . Bende zaten ultrason ile 13+1 de öğrenmiştim haftanıza göre söylenmesinde sakınca olmadığı için söylemişlerdir 🌺
VelardaEdiz Soraz39 evet herkeste bir olmuyor tabi bende oğluöu 18. Haftada öğrenmiştim ki eltinize yapılan test detaylı onda görülüyor zaten cinsiyet