Endoplazmikbirkulum Bende bırakırdım, ya ben nedense kalabalıkta hep bir şekilde üstüne sıcak çay dökülecekmiş gibi düşünüp, tedirgin oluyorum, birde balkon açık cam pencere açık, gözden kaçarda Allah korusun aklıma hep böyle şeyler geliyor. Kalabalık yere gidemiyorum bırakacak kimsem olmadığı için. Olsaydı bırakırdım.