Haftaya kaynımın istemesi olacak ev ortamında. Biz 6-7 kişi gideceğiz karşı tarafta 6kişi falan öyle çok kalabalık olmayacak ama yine de çocuğu götürüp götürmeme konusunda kararsızım. Çok hareketli girip çıkıyor her yeri karıştırıyor ve benim sürekli peşinde olmam lazım. Öyle de olsun istemiyorum milletin içinde. En iyisi anneme ya da ablama bırakayım diye düşünüyorum hem kendim rahat ederim hem çocukta rahat rahat oynar bakarlar. Duruyor beni aramıyor zaten. Ama Bi taraftan da diyorum niye bırakayım çocuğu oda gitsin hem şimdi herkes sorcak çocuk nerde çocuk nerde, niye getirmedin, bilemedim siz olsanız ne yapardınız