Mommyishome
Ben öğretmenim. Evet okullarda herhangi bir önlem alındığına inanmıyorum, zaten ne kadar alınabilir ki, çok haklısınız. Ancak şu da var ki, uzun zamandır açık olan hiçbir yerde önlem yok. Ben hiçbir kafede restoranda maske takan tek bir kişi görmüyorum. Ayvalıklıyız biz, 20 gün memelekette kaldık bütün körfezi gezdik, sahiller oteller kafeler kordonlar her yer maskesiz tıklım tıkış insan dolu. Otobüslerde maske yok. Dükkanlarda maske yok. Herhangi bir yerde herhangi bir önlem yok ama işler bir şekilde ilerlerken, eğitimi bu kadar sekteye uğratmak da gereksiz. Yazık günah bir nesil heba oldu. Derste mesafeye uymayacak olan öğrenciler ve aileleri %90ı şuanda maskesiz olarak bir kafede oturuyor denize giriyor geziyor vs. Zaten kötü olan sistem iyice çökmek üzere, zaten eğitimsiz olan milletimiz iyice eğitimsizleşmekte. Her yer açıkken, artık okulların da açılmaması için bir neden görmüyorum. 🤷🏼♀️ Ha zorunlu olarak tüm öğrenci ve öğretmenleri şu zamana kadsr aşılamaları da gerekirdi onu da ekleyeyim. Bu aşı tercih olmamalıydı zaten başında, herkes aşı olacak bitti gitti yani