Woody katılıyorum, ben okul açılmasın diyemem(alınmayan önlemlerden dolayı) çünkü avm de geziyorum kapalı ortama giriyorum vs. Ki çoğumuz böyleyiz artık. Ama şöyle ki çocuklar dikkat etmiyor ki asıl problem bu. Ancak bizim kızdığımız her sene okulların açılacağı tarih belli üstelik bu sene korona vakası var ve okulda personel yok ekimde başlayacaklar. Her yıl görevlendirmeler ekimde oluyor bu sene de öyleymiş milli eğitim müdürüne sorduk dün. Düşünebiliyor musunuz 2 aya yakın okullar bir iki personelin yüzeysel her yeri arada yaptığı temizliği ile geçirilecek.
Öteki konuda covid ilaçlarını kullanın diye bas bas bağırıp bugün ilaçları kaldıranlara güvenemiyorum maalesef. Ben emzirdiğim için henüz olmadım, testle uğraşmamak için emzirmeyi sonlandırdığımda olabilirim. Ama okullar kesinlikle kapanmamalı her yer kapansa bile okullar açık kalmalı