3 yaşında oğlum fena halde içe basıyor. Ortopediste götürdük. Sağlık açısından bir sorun teşkil etmeyeceğini söyleyip kendi kendine düzelir dedi. Adidasın süper star ayakkabısını giyiyordu o dönem. Doktor evet bunlar güzel ayakkabılar ama çocuklar için uygun değil diyip önermediğini söyledi. Hatta doktordan çıkıp direkt başka ayakkabı aldık🙈 Bakalım ne zaman düzelecek🤷🏻♀️