Merhaba güzel anneler. Kızım iki buçuk yaşında ve ayakları topuktan içe doğru yamuluyor, içe basıyor yani. Geçen sene ayağı çatladığı için ortopedi doktoruna götürdüğümüzde sormuştuk, önemli değil 4 5 yaşına kadar geçer demişti ama herkes sordukça üzülüyorum. Az önce netten baktım moralim bozuldu. Siz de yaşadınız mı böyle bir sorun? Alanında uzman bir doktora götürmek istiyorum. İzmirde önerebileceğiniz bir doktor var mı???
