Aselina25 ben de doğum yapalı 29 gün oldu bizde başvuru yaptık süt parası için ssk ya gittik doğum parası için sosyal hizmetlere gittik bunlar ayrı ayrı süt parasını aldık başvuru yaptıktan sonra 10-15 gün sonra hesabımıza 232 TL yattı doğum parası içinde 2 ay sonra pttye gidip alabilirsiniz dediler
Vee ayriyeten şunu da söylim anne İETT kartı var çoçuk 4 yaşına gelene kadar bedava toplu taşımaları kullanabiliyorsunuz onun için de internetten başvurduk 4-5 gün içinde de elime ulaştı