Aselina25 sanırım süt parası 100 doğum parası 200 ya da tam tersi ama ikisini toplam 300 tl almıştık, bi de babaya para veriliyo bi 100- 150 tl galiba 🤔
Sosyal hizmetleri aramıştık sanırım ya da kaymakamlık tam hatırlamıyorum 🙄
Doğumdan 1 hafta sonra araştırdık, başvurduk 3 4 ay sonra gidip alabildik ptt den. Bide annenin kendisi alması gerekiyor imza falan alıyolar