cagankusunannesiii YusuffunAnnesii pazartesi bizde sünnet olucaz 2,5 aylığız bende eşimde sağlık çalışanı olduğumuz için çalıştığımız özel hastanede olucaz canım 🌺
YusuffunAnnesii cagankusunannesiii tesekkur ederim bizde ozelde yaptircaz insh 15 eylule randrvu verdilr
rua_da_senhora_das_verdades YusuffunAnnesii bugün şehir hastanesine çocuk cerrahiye bu konuyu sordum. Maalesef yapılmıyor.
YusuffunAnnesii rua_da_senhora_das_verdades aynen ya bizde aradik hastanelrri yapmiyorlarmis ilgin tip merkezine randevu aldik 15 eylule insh bakalim nasil olck😍
Aybersa Rayaas merhaba , hangi doktor acaba ben de Anadolu yakasındayim , devlette bakıyorum ,yalnız bebeğim büyük 15 aylık çokta hareketli ve huysuz ,ilgilenirler mi acaba 😔
Rayaas Aybersa Suan oglum 21 aylık. Ben 50gunlukken yaptirmistim. Zaten bir tane dr vardi degismediyse. Cokta iyi bir doktor ilgili sağolsun. Ben orada sizin bebeginiz kadar olanlari da gördüm. Bence randevu alın, en azindan muayene olur bebeginiz. Hareketli olduğu için size biraz zorluk cikaracaktir malesef 😊