Suyun tek zararı mideyi doldurduğu için çocukta tokluk hissi yaratabilir bu da gelişimi kilo alımı açısından olumsuz etki yaratabilir diye biliyorum. İlk 2.5 ay vermedim bende ama artık havalar çok ısınınca içim rahat etmedi veriyorum. Doktorum verme gerek yok demişti ama ben içim rahat etmediği için veriyorum. Havalar çok sıcak çünkü 😢