Ben hiç vermedim 6 aylık olana kadar çünkü anne sütünün zaten yüzde 90 i sudan olusuyor, su vermek ekstradan bebeğin midesini doldurmak oluyor çok yerde okudum ve doktorum da aynı şeyi söyledi çok şükür bir sıkıntı yaşamadım ama senin durum farklı bence bı doktiruna tekrar danış derim bı de mama veriyorsan o zaman su vermek lazımmış diye biliyorum