CerenSelim Uraz2021 rota canlı aşı olduğu için bir damlası dahi yetiyormuş benim doktorum 2 saat emzirmememi önerdi anne sütü aşıya savaş açabilirmiş sindirim olmadan
Alin6272 Emine_dnz yaparken kusmaması lazım dedi benim doktorum canım ben 15 dk bekleyimi yaptırdıktan sonra die sordum oda yapılırken kusmasın yeter dedi
Emine_dnz Alin6272 banada kussada bisey olmaz dedi ama bi 10 dakka sonra kustu. Araştırdım kussada tekrarlanmasi gerekmez dedi çünkü cocugum cok kusan bi bebek
Denizzz88 Uraz2021 bizim doktor ilacı verirken bi yandan da tahta bi çubuk vardı elinde hani ağda sürerler ya o çubuklardan bi yandan ağzından akanları o çubukla toparlaya toparlaya geri ittirdi ağzına ziyan olmadı hiçbiri sizde öyle bişeyler yapabilirsiniz
Uraz2021 Denizzz88 tamam canım bir dahaki sefere zaten yavaş döksün diye uyaracağım bir anda döktü değişik bizim ebe