almadrad 2 aylik bebegim göğsümü bırakana kadar emziriyorum gün içinde geceleri mama veriyorum 125 cc mama içiyor.
Mervil ilaydaergul sürekli memeyi reddeder diyorlar korkuyorum bende biberonla veriyorum daha rahat oluyor
ilaydaergul Mervil benim bebeğim memeyi kavrayamadığı için almıyordu ağlıyordu emzik ve biberon ile alıştı emmeye şimdi göğsümü de emiyor. Ama tabi her çocuk farklı
Beycaamommy ilaydaergul bebeklerin bu zamanlarda doyma yetisi yok ne kadar versen içer doymadıysa ağlar zaten bilirsin bence sütünün miktarı çok iyi daha çok emzirip arttırabilirsin
Beren28 Ben şaşırıyorum ya benim kızım cok sık emiyor 2 saatte bir bazen 1.5? Saat sonra gündüzleri falan . Ama geceleri de 3 saat falan en fazla . Bebeğim 3 aylık