ilaydaergul hiç ölçmeden sağmadan emzirmenizi öneririm. Ben bebeğimi o günlerde 40 dkda bir falan emzirirdim. Özel durumlarda 15 dkya bile iniyordu(susturamadığımda, çişi koyu renk olduğunda vs) zaten küçük oldukları için çok çok kuvvetli ememiyorlar illa süt kalıyor memede onu sağmalısınız sadece💁🏻♀️ hem sık emzirince sütte çoğalıyor💕