Ozge01tuz Musam 3 ay 10 günlük doktora da götürdük bile cıkmadı keyfine göre mama yiyor baştan belli böyle
Elif_Naz Musam benim kızım kolikti günün çoğu zamanını ağlayarak geçirdi altı ay boyunca evde bebek arabasıyla dolaştırarak geçti hep
Elif_Naz Musam gazı çıktı gibi geliyor hep ama bağırsaklar gelişmediği için sürekli gazı oluyormuş bebeklerin özellikle ilk 6 ay