Eliffffffffffff Han30 ben az önce yumurtanın sarısını katarak yoğurdum, sonra kızarttım. Sert geldi yiyemedi.
Han30 Eliffffffffffff aaa demek yagsız olmasından. Biz kendimize yapıoz eşimle yaglı hiç sert olmuyor
Edalikuzusu Eliffffffffffff ben granit tencerede yağsız pişiriyorum köfteyi kısık ateşte öyle deneseniz ??
Eliffffffffffff Edalikuzusu ben yağda pişirmeme rağmen sert oldu. Ya fazla kızarttım ya da yağsız kıyma olduğu için
Edalikuzusu Eliffffffffffff orta yağlı bi kıymayla yapsanız ben hep öyle yapıyorum güzel oluyor ama bilemedim