Eylul06 ben de sağlık çalışanıyım ama çalışınca da vermedim. Üstelik gebeliğimde sadece 9 kilo almıştım doğumdan sonra hepsi gitti ama emzirme döneminde süt olsun diye yedikçe yedim kilo aldım. Şimdi online diyetisyenle çalışıyorum , diyet yapıyorum ve sütüm çok çok arttı 🧿 çok şükür. Uzman desteği almalısın bence çok faydası oluyor.