cereng Açikçası tv konusundan bende muzdaribim.bebegim yarin tam 1 yasinda olucak.cok zor bir bebek.mama ile besleniyor.Mama ve ek gida reddimiz var o dereceki 9.ayindan beri asla ek gida yemiyor.Mamayida sadece muzikli cizgi film videolari izlerken zorla yiyor.Biraktirmaya calistik ama nafile saatlerce ac kaliyor ama video olmadan izlemiyor.gun icinde mumkun oldugunca tv kapali tutuyorum ama mama saatlerimizde malesef.ne istah acicilar ne oyuncaklar ne sarkilar hic birsey ise yaramadı bende cok yiprandim kizimda ama nafile ne videosuz mama yemeyi biraktira bildim nede ek gida almasini saglaya bildim.onumuzdeki gunlerde gelisim pediatrisine goturecegim.
Gelisimine gelirsek; baba,gel,gitti,dede,miyav,anne ve şaşırma belirtilerini soyleyip yapiyor.dedigim kelimeleri tekrar etme cabasi var.bay bay , gel gel , cak yapiyor sarmakarayi yaparak oynuyor.hayiri henuz anlamiyor ama parmagimla hıı yapinca oda bana yapiyor.topunu alip bana atip karsilikli oynuyoruz.bir oyuncagi istedigimde veriyor yada salincagina yada zip zipina binmek istediginde isaret parmagiyla gostetiyor.baban nerde yiyince parmagiyla bulundugu yeri gosteriyor.Yani simdilik aklima gelenler bunlar ama yinede tv yuzunden cok endiseliyim ve video olayini biraktirmanin caresini ariyorum.Cok inatci bir bebek.(biraz uzun oldu sanirim kusura bakmayin)