cereng yazdıklarınızı bende yaşadım iştahı kapandı diye bir iki ay boyunca ye ek saatinde hep maşa ile koca ayı açtım ,tam 11 ay 5 günlükken artık dayanamayıp psikiyatriste gittim otizm değil dedi hala da işaret etmiyor (şuan 12 ay 4 günlük) ama bi ara bende bi post açtım 13-14-15 aya kadar yapıyorlar yazmıştı herkes..psikiyatristte kesinlikle tv izletme dedi 2 yaşına kadar