Duyulurum xmel siz cildiyete gidin gerek duyarsa o sizi yönlendirir. Bir de uçuğunuz varken gidin. Belki bağışıklığınız için bir şeyler önerir.
Zeynepalya_ve_annesi xmel sizin bagisikliginiz dusuk demekki esinizle opusmeden once dislerini fircalamasini ve agzini yikamasini isteyin eger esinin dislerinde sknti varsa oda sizi rahatsiz eder
defnemilam xmel ucuk virusu hicbir zaman tamamen gecmiyor sinsice bekliyor . ne zamanki bagisikligimiz vucut direncimiz dussun hemen ortaya cikar . benim cocukluktan beri cikar muhtemelen annem babam operken onlardan gecti. grip vs onceside cikar hep. ama bazende dediginiz gibi opusmeden sonrada olabiyor ama nadir. tahrise baglida olabiliyor galiba.
saripapatyam2 Duyulurum ay ne hpv si ya gerçekten keşke herkes bişey bilip yorum yapsa bakmayın siz.. hpv uçukla alakası yok.. dudakta çıkan uçul hsv1 virüsü herkeste olan bişey.. bağışıklığınızla alakalı bişeydir xmel
Nurgrvn saripapatyam2 Hpv turu dur uçuk ama sürekli opustukten sonra diyor ilgini çekerim durduk yere çıkan bir uçuk senin dediğin gibidir.
defnemilam xmel yok malesef doktora gitsende bagisikligini guclendirecek takviye veya beslenme önerir. bagisikligi güclendiren besinler var onlara bakabilirsin . birde biyik bolgeni agda ile aliyorsan dudaklarini tahris etmemeye dikkat et benim genelde ondan sonrada cikiyor.
cikolatali_waffle bünyesi uçuk çıkartan bir insan da sürekli tekrarlıyor bu benim annemde de olur sık sık. Bir mikrop,tahriş,hastalık,sıkıntı felan tetikleyebiliyor.
asellina20 xmel ne kadar ağız bakımı yaparsak yapalım insan ağzında bakteri üreme hızı çok yüksek. Bir timsahın ağzı bir insanınkinden daha az bakteri ve virüs barındırıyor.
Nurgrvn Duyulurum Tabiki cinsel yolla bulaşır. Vajina da makatta dudak içinde bademcikler de ve dil altında dahi küçük küçük siğil gibi yada büyük et ben gibi olur