Balkupu doktorumuzun biri 37.5 geçince verin dedi diğeri gelmeden önce içebilir dedi ebemiz eve gidince verin dedi 🤦♀️ doğrusunu söylemek gerekirse ben ilk zamanlar ateşinin çıkmasını bekledim sonra da düşürmek için çok uğraştım 3 gece 3 gündüz uykusuz başını bekledim. Sonraki aşılarda 6 saatte bir kez calpol verdim zaten çocuk 6 saate yaklaşınca başlıyordu ateşi yükselmeye… bugün de mesela 6. Ay aşısı olduk ebemiz eve gidince verin dedi ben henüz vermedim çünkü biliyorum ki çocuğumun ateşi geceye doğru yükselecek… ne zaman çıkmaya başlarsa o zaman vermeyi düşünüyorum. Bu anlattıklarım sadece bexero için değil kuzum. Diğer aşılardan da edindiğim tecrübelerimi paylaşmak istedim. Benim düşüncem hemen vermemek ama çıkmaya başlayınca da kontrollü olarak 6 saatte bir ilaç desteği yapmak yönünde… Umarım yardımcı olabilmişimdir 🙏