Gizemkapl Ben 3 doz yaptırdım üçünde de aşı yaptırdığıma heö pişman oldum hemde iyiki yaptırdım aşısında bile böyle oluyorsa hastalığını düşünmek bile istemem diye içimden geçirsim. Son dozda farklı olarak aşı olduğu bacağı şişti yani olduğu yer. Ateşi çok oldu ve bağışıklığı düştüğü için boğazı şişti üç aşıda da 2 gün ilaçla bile zor düştü ateşi. İlk üç gün bekledim aşının etkisi diye sonra götürdüm doktora boğazları şiştiği için ateş devam ediyor dendi. Hep boğazları şilşiyor neden diye sorduğumda aşı bağışıklığıno düşürdüğü için dediler