ozgedemirci momyshark1 bir yıl önce 2.burun ameliyatımı olmak zorunda kaldım.2.ameliyat olduğu için estetik yaptırmak durumundaydım.süreç ağrısızdı rahat geçti.içiniz rahat olsun.
ozgedemirci momyshark1 burun etlerim tekrardan şişti ve büyüdü.nefes alamıyordum .bu sebeple yine olmak zorunda kaldım
momyshark1 Nisanurayten küçük değil 23 aylık ama bana çok düşkün ve gece uyumayan bir bebek. Ailem 10 gün yanında kalacaklar
Nisanurayten momyshark1 o zaman rahat edersiniz insaAllah şimdiden geçmiş olsun Rabbım şifa versin 😊😊😊