Ameliyat sonrası buz koymayı kesinlikle ihmal etme baya faydasını göreceksin ilk 2 gün mümkün oldukca buz pansumanı yap. Burun ucunda dikiş olacaksa eğer mini pomatlar var onlardan yazmasını iste eğer doktorun yazmazsa, hem çabuk iyilesiyor hem de iz kalmiyor. Bir süre nefes alamayacaksin ve sürekli ağzından nefes almaktan dolayı boğaz kuruluğu, ağrısı yaşıyorsun bol su tüketip havayı nemli tutarsan daha rahat bir süreç olacaktır. Ekstra zorluğu ise sırt üstü ve 45 derece açı ile uyumak zorunda kalacaksın bu biraz zorlayıcı olabiliyor ama çok zor bir süreçte değil. Şimdiden geçmiş olsun 🌸