Evrim1906 Yavuzseliminannesi23 hem spiral taktır hemde iğne yada hap kullan olmadı eşin de korunsun ben çok kaldım ekstra önlem almak için
Yavuzseliminannesi23 Evrim1906 bende oyle dusunuyorum.zaten cnm devlette mi ozelde mi taktirdin sen spriali
Yavuzseliminannesi23 Gulsah01 yok cnm kurtaj oldum bende bebegim 2 aylikti ama ultrason da 1 .5 aylik cikiyordu bebek olusmamisti kalp atisi falanda bulamdi 5 doktor muayene etti ama 5 i de goremdi malesef hakkimizda hyirlisi boyleymis demkki 😔❤️