Kızlar bazıları bilir geçen ay 15 gün geciktim bu süre içinde 4 kere idrar testi yaptım en sonuncu da 2.çizgi 20 dakka sonra çıkmıştı kan testim negatif ti tarlusal kullandım öyle adet oldum bu ay da 10 gün geciktim test yaptım 15 dakka sonra 2. Çizgi çıktı ama hamile olasılığım çok düşük ne oluyor anlamadım bu arada covid geçirdim onun etkisi mi bilmiyorum fikri olan var mı. Bu arada oğlum 10 buçuk aylık. Eğer hamileysem bana moral verin lütfen nasıl oluyor 2 bebekle birlikte.