theAna YigtnAnnesi bağlama şeklinizden ya da bez küçük olabilir mi acaba? Biz bio natural 5 numara kullanıyoruz hiç sızdırma yapmıyor. Ben bilerek büyük numara alıyorum sızdırma olmaması için
theAna YigtnAnnesi bizde sadece gece çok yaparsa oluyor o olay onun dışında yaşamadık öyle bir şey.. Zaten hemen değiştiriyorum o yüzden sıkıntı olmadı
Visnelivotka YigtnAnnesi Ben ekonomik paket alıyorum 144 tanesi 170 tlye geliyor aylık paket sürekli para vermektense iyi oluyor
Mikimous2218 YigtnAnnesi 28 gunluk ayni dert bendede var atletleri hep islaniyor arada anlamadim gitti baby turco kullaniyoruz
Momsmom Mikimous2218 inanilmaz kotu bi bez markasi 1 kere hata edip taktim heryeri sirilsiklam oldu bebegimin bide dogal icerikli olandi. 5 para etmez.
_Kayra_ YigtnAnnesi kendimi gordum bian😵💫 ilk aylarda prima gidiyorduk sonra 18 aya kadar hep sleepy kullandık .artık bu bir aydir nerdeyse her gece komple ıslanıyor. Prima pampers almış eşim o da taşırıyor.Ben anlamadım bez büyük de gelmiyor küçük de ….
aannecikk YigtnAnnesi Merhabalar, külot beze geçtim hareketlendiğinde, prima kullanıyorum. Çok nadir, neredeyse hiç diyebilirim😇
RainOverMe elfen aloeveralı mı sarı paket mi🤗 ben de sarı paketin külot bezını aldım ama henuz kullanmadık, teşekkürler saglıkla🙏🏻🌺