Demirac19 reinamm Aynen bende üzülürdüm vallah sonucta olmazsa bizde zorlamayiz Rabbim zaten kolaylik saglamis bu durumda. Allah orucumuzu kabul eylesin inşaAllah 👐❤ Hayirli Iftarlar