reinamm Benim oglum bi kac güne 3 aylik olcak sadece anne sütü ile besleniyor bende bismillah deyip başladim bugün. Bi kac gün tutup bakicam sütüm azalirsa veya bebegim doymazsa tutmam ama en azindan denemek istedim şuan için Elhamdulillah bir sorun yok sadece dogal olarak biraz halsizim ama sütüm herzamanki gibi